Gwarancja do Ekspresu Coffee Format 12 miesięcy
Gwarancja do ekspresu Coffee Format 12 msc / 15 tys. kaw
1. W zależności od modelu gwarancji udziela się na:
- Modele: ATLAS, DUKE, BREAK, C11, C12 – 24 miesiące lub wykonanie 30 tysięcy napojów
- Model DEMY, Bloom – 24 miesiące lub wykonanie 50 tysięcy napojów
w zależności od tego, który z warunków nastąpi wcześniej.
2. Rozpoczęcie okresu gwarancji liczone jest od daty zakupu urządzenia (daty wystawienia faktury sprzedaży)
3. Wykonywanie świadczeń gwarancyjnych nie powoduje wydłużenia okresu gwarancji na urządzenie lub części zamienne, ani liczenia dawek kawy w/w okresu od nowa.
4. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane przez Aqua Solution sp. z o.o. w autoryzowanym serwisie wskazanym przez Aqua Solution sp. z o.o.
5. Użytkownik zobowiązany jest do:
- montażu urządzenia zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w instrukcji dołączonej do urządzenia
- eksploatacji urządzenia zgodnie z zapisami zawartymi w instrukcji obsługi oraz ewentualnymi zaleceniami przekazywanymi w innych dokumentach przez Aqua Solution sp. z o.o.
- zastosowania odpowiednich filtrów wody przed zaworem wlotowym urządzenia (w przypadku podłączenia urządzenia bezpośrednio do wody). Warunkiem jest zainstalowanie filtra trójstopniowego (filtracja mechaniczna, filtracja węglowa, żywica jonowymienna stosowana do zmniejszenia twardości wody do zaleceń producenta) oraz eksploatowania go zgodnie ze specyfikacją chemiczną wody w miejscu podłączenia wg zaleceń producenta filtra.
- w przypadku używania urządzeń w wersji nie podłączonej do wody użytkownik jest zobowiązany do stosowania wody o twardości nie większej niż 5dH (stopni niemieckich)
- zaleca się stosowania filtrów marki Brita Purity C, Brita Purity lub Brita Finest w zależności od rodzaju wody oraz ilości przygotowywanych napojów
- w przypadku stosowanie filtrów przy przyłączu wody obowiązkowym jest stosowanie liczników wody umożliwiających kontrolę zużycia filtra
- ze względu na skład chemiczny napojów vegańskich stosowanie ich w ekspresach do kawy jest zabronione (w części produktów nie przystosowanych do używania w ekspresach przy temperaturze spieniania mleka wytrąca się karmel, który może uszkodzić system spieniania mleka)
6. Przegląd obowiązkowy. W przypadku gwarancji na urządzenia na okres 24 miesięcy Użytkownik zobowiązany jest do wykonania w okresie użytkowania urządzenia obowiązkowego przeglądu gwarancyjnego.
Dla poszczególnych urządzeń przegląd obowiązkowy następuje:
- W przypadku urządzeń wymienionych w punkcie 1a po wykonaniu przez urządzenie od 15-20 tysięcy napojów
- W przypadku urządzeń wymienionych w punkcie 1b po wykonaniu przez urządzenie pomiędzy 25-35 tysięcy napojów.
7. Przegląd obowiązkowy odbywa się na koszt Aqua Solution sp. z o.o. z wyjątkiem kosztu dostarczenia urządzenia do autoryzowanego serwisu wskazanego każdorazowo przez Aqua Solution sp. z o.o.
8. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji:
- niewywiązania się z obowiązku opisanego w punkcie 6a i 6b ściśle w opisanych w tych punktach terminach
- w przypadku niewywiązywania się z obowiązków zapisanych w punkcie 5
- dokonywania napraw, regulacji i innych warsztatowych czynności na urządzeniu przez osoby nie będące pracownikami autoryzowanych serwisów Aqua Solution sp. z o.o.
- użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi oraz jego przeznaczeniem
- dokonywania interwencji technicznych i napraw w sposób niezgodny z dokumentacją techniczną producenta (np. wykorzystywanie zamienników oryginalnych części zamiennych)
9. Aqua Solution sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadku awarii oraz uszkodzeń spowodowanych:
- niewłaściwą jakością wody (np. zakamienienie urządzenia spowodowane brakiem wymiany filtra wody, zaniechaniem dokonywania procesu odkamieniania zgodnie z zapisami w instrukcji obsługi, nieskutecznym wykonaniem procesu odkamieniania, użyciem wody o twardości większej niż 55dH (stopni niemieckich) itp.
- przez uszkodzenia mechaniczne, termiczne, elektryczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane niewłaściwą eksploatacją, działaniem, bądź zaniechaniem działania przez użytkownika, albo działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, przedmioty obce które dostały się do wnętrza sprzętu, korozja, pył, itp.)
- nieprawidłowym transportem i przechowywaniem sprzętu (np. rozszczelnienie systemu wodnego pod wpływem temperatury)
- użytkowaniem niezgodnym z zapisami w instrukcji obsługi
- umyślnym zaniedbaniem utrzymania należytego stanu technicznego i higienicznego urządzenia przez Użytkownika
- używaniem kawy aromatyzowanej lub smakowej
- używaniem napojów vegańskich ze względu na wytrącanie się karmelu podczas przygotowania napojów mlecznych.
10. Gwarancją nie są objęte:
- elementy szklane, sznury przyłączeniowe, wtyki, gniazda, żarówki, bezpieczniki, filtry wody, bojlery, zawory, elementy ruchome komory odbioru napojów
- elementy uszkodzone w wyniku zabrudzenia, zalania lub zakamienienia urządzenia takie jak między innymi termobloki (elementy grzewcze), pompy wody, elektronika, trzpienie i jądra zaworów itp.
- części eksploatacyjne zużywające się wskutek normalnej pracy (np. zabrudzenie zaworu kawowego)
- produkty dołączone w promocji do urządzenia
- czynności wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, czyszczenie, konserwacja, usuwanie kamienia jak również sprawdzenie działania parametrów technicznych urządzenia
- uszkodzenia młynka do kawy spowodowane przez ciała obce (np. kamienie, gałęzie i inne)
11. Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia zakupione od Aqua Solution sp. z o.o. i użytkowane w Polsce.
12. Podczas naprawy gwarancyjnej usuwane są wszelkie wady urządzenia, części, które są wadliwe lub wystąpiły błędy produkcyjne. Decyzja o naprawie lub wymianie urządzenia pozostaje w gestii Aqua Solution sp. z o.o. Wymienione części przechodzą na własność Aqua Solution sp. z o.o.
13. Użytkownik jest zobowiązany do opróżniania pojemników na kawę, zbiorników z wodą oraz „odparowanie” urządzenia przed transportem (proces przygotowania urządzenia do transportu jest opisany w instrukcji obsługi urządzenia)
14. Użytkownik jest zobowiązany dostarczyć uszkodzone urządzenie będące na gwarancji do serwisu Aqua Solution sp. z o.o. na własny koszt.
15. Aqua Solution sp. z o.o. w ramach gwarancji dostarczy naprawione urządzenie do Użytkownika na własny koszt.
16. Czas naprawy w przypadku dostępności wszystkich części zamiennych nie powinien przekraczać 14 dni roboczych.
17. W przypadku zgłoszenia urządzenia do serwisu należy:
- Wysłać informację o zgłoszeniu naprawy na adres mailowy: biuro@aquasolution.pl
- W treści maila powinny zostać zawarte następujące informacje:
- Data zakupu
- Wskazanie licznika całkowitej ilości wykonanych napojów
- Wskazanie rodzaju podłączenia
- W przypadku wody z kranu – wskazanie twardości wody oraz lokalizacji instalacji urządzenia (miasto, ulica), ewentualnie wskazanie jakie filtry są używane do kontroli twardości wody w miejscu instalacji
- W przypadku podłączenia bezpośrednio do źródła wody wskazanie rodzaju zainstalowanego filtra, ustawienia ByPass, ustawienia wydajności filtra na liczniku wody, aktualne wskazanie licznika wody
- Opis zgłoszonej usterki
- Adres, na który należy odesłać urządzenie po naprawie
- Data zakupu
- Opróżnić pojemniki na kawę i czekoladę
- Opróżnić pojemniki na wodę wbudowane w ekspres.
- Osuszyć ekspres stosując się do instrukcji obsługi urządzenia.
- Ze względów bezpieczeństwa prosimy o wykonanie kilku zdjęć urządzenia przez zapakowaniem.
- Ze względów bezpieczeństwa prosimy o wykonanie kilku zdjęć po zapakowaniu urządzenia wraz z widocznym listem przewozowym.
- Do zgłoszenia należy dołączyć kopię faktury zakupowej z Aqua Solution sp. z o.o.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.