...

wysyłka i reklamacje

  • Metody płatności
    • Zamówienie można opłacić od razu jedną z wybranych metod. Obsługujemy płatności PayU, oraz Przelewy24. Wystarczy, że przeczytasz wypełnione dane i zatwierdzisz płatność, a wpłata zostanie przekazana do naszego sklepu. To pozwoli rozpocząć obsługę Twojego zamówienia bez konieczności czekania na potwierdzenie płatności z banku. Płatności w naszym sklepie są w pełni bezpieczne, szyfrowane i używają certyfikatu SSL.
  • Czas i koszty dostawy
    • Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy oraz sposobu płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem).
  • Czas realizacji zamówienia
    • Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny do wysyłki produktu (podany na stronie produktu) oraz czas dostawy. Jeśli produkt znajduje się w naszym magazynie to realizacja zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych.
  • Zwroty i reklamacje (Prawo do odstąpienia od umowy – prawo do zwrotu towaru)
    • Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez konieczności podawania przyczyny.
      Termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od daty wejścia przez Państwa w posiadanie towarów albo – jeżeli umowa sprzedaży dotyczy wielu towarów zamówionych przez Państwa w ramach jednego zamówienia, ale dostarczanych przez nas osobno – termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od dnia, w którym Państwo objęli w posiadanie ostatni z dostarczanych towarów.
      W celu wykorzystania prawa do odstąpienia od umowy, prosimy poinformować naszą firmę o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od niniejszej umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. w formie listu wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną – kontakt.derbacoffee@gmail.com)
    • W celu umożliwienia identyfikacji Państwa zamówienia, podczas wykonywania prawa do odstąpienia prosimy Państwa o podanie imienia i nazwiska osoby, która składała zamówienie, oraz danych kontaktowych (adresu, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej), numeru zamówienia oraz informacji o towarach, co do których życzą sobie Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
      Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczające jest wysłanie informacji o wykonaniu prawa do odstąpienia przed upływem okresu na odstąpienie od umowy. Pamiętaj, jeśli nabyłeś produkt w ramach umowy związanej bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową, nie będziesz mógł odstąpić od umowy w ciągu 14 dni – nie masz wówczas statusu konsumenta.
    • Skutki odstąpienia od umowy
      • Jeżeli odstąpią Państwo od umowy, zwrócimy Państwu wszelkie otrzymane przez nas od Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wyboru przez Państwa rodzaju dostawy innego niż najtańszy rodzaj standardowej dostawy oferowany przez naszą firmę), nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Dokonamy takiego zwrotu z wykorzystaniem tej samej formy płatności, jaka została wykorzystana przy transakcji pierwotnej, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę płatności; nie zostaną Państwo obciążeni jakimikolwiek opłatami wynikającymi z takiego zwrotu. Mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem zapłaconych kwot do czasu powrotnego otrzymania przez nas towarów.
    • Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym może zostać zwrócony wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dotyczy to także zamówień z odbiorem stacjonarny.
    • Zobowiązani będą Państwo odesłać towary na adres podany poniżej:
      DERBA COFFEE Sp. z o.o. ul. Łęczycka 5/2 85-737 Bydgoszcz
      nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin ten będzie zachowany, jeżeli nadadzą Państwo towary przed upływem czternastodniowego (14 dni) okresu.Będą Państwo zobowiązani do pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu towarów.

      Ponoszą Państwo również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania towarów.

  • Reklamacja:
    • Czas na reklamację wynosi 2 lata.
      Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
      Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
  • Reklamacje z tytułu rękojmi:
    • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
    • W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z biurem derbacoffee.pl
    • Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.derbacoffee@gmail.com lub pisemnie na adres:
      DERBA COFFEE Sp. z o.o. ul. Łęczycka 5/2 85-737 Bydgoszcz
    • W powyższych wiadomościach należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    • Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć:
      • osobiście do jednego z salonów firmowych derbacoffee.pl wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną,
      • przesyłką na adres: Łęczycka 5/2; Bydgoszcz 85-737 wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.
    • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na trwałym nośniku, w szczególności na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
    • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    • Naprawy reklamacyjne tych Produktów, których zgodnie z polskim prawem nie można dostarczać wysyłkowo, a zostały zakupione w jednym z salonów firmowych derbacoffee.pl, możliwe są tylko po osobistym dostarczeniu Produktu do serwisu lub do jednego salonów firmowych derbacoffee.pl
  • Zwroty i reklamacje
    • Prawo do odstąpienia od umowy – prawo do zwrotu towaru
    • Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez konieczności podawania przyczyny.
      Termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od daty wejścia przez Państwa w posiadanie towarów albo – jeżeli umowa sprzedaży dotyczy wielu towarów zamówionych przez Państwa w ramach jednego zamówienia, ale dostarczanych przez nas osobno – termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od dnia, w którym Państwo objęli w posiadanie ostatni z dostarczanych towarów.
      W celu wykorzystania prawa do odstąpienia od umowy, prosimy poinformować naszą firmę o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od niniejszej umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. w formie listu wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną – kontakt.derbacoffee@gmail.com)
    • W celu umożliwienia identyfikacji Państwa zamówienia, podczas wykonywania prawa do odstąpienia prosimy Państwa o podanie imienia i nazwiska osoby, która składała zamówienie, oraz danych kontaktowych (adresu, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej), numeru zamówienia oraz informacji o towarach, co do których życzą sobie Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
      Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczające jest wysłanie informacji o wykonaniu prawa do odstąpienia przed upływem okresu na odstąpienie od umowy. Pamiętaj, jeśli nabyłeś produkt w ramach umowy związanej bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową, nie będziesz mógł odstąpić od umowy w ciągu 14 dni – nie masz wówczas statusu konsumenta.
  • Skutki odstąpienia od umowy
    • Jeżeli odstąpią Państwo od umowy, zwrócimy Państwu wszelkie otrzymane przez nas od Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wyboru przez Państwa rodzaju dostawy innego niż najtańszy rodzaj standardowej dostawy oferowany przez naszą firmę), nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Dokonamy takiego zwrotu z wykorzystaniem tej samej formy płatności, jaka została wykorzystana przy transakcji pierwotnej, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę płatności; nie zostaną Państwo obciążeni jakimikolwiek opłatami wynikającymi z takiego zwrotu. Mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem zapłaconych kwot do czasu powrotnego otrzymania przez nas towarów.
    • Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym może zostać zwrócony wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dotyczy to także zamówień z odbiorem stacjonarny.
    • Zobowiązani będą Państwo odesłać towary na adres podany poniżej:
      DERBA COFFEE sp. z o.o. Łęczycka 5/2 85-737 Bydgoszcz tel. 690 001 713
      nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin ten będzie zachowany, jeżeli nadadzą Państwo towary przed upływem czternastodniowego (14 dni) okresu.
    • Będą Państwo zobowiązani do pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu towarów. Ponoszą Państwo również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania towarów.
  • Reklamacja:
    • Czas na reklamację wynosi 2 lata.
      Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
      Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
  • Reklamacje z tytułu rękojmi:
    • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
    • W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z biurem derbacoffee.pl
    • Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.derbacoffee@gmail.com lub pisemnie na adres:
      DERBA COFFEE Sp. z o.o. Łęczycka 5/2 85-737 Bydgoszcz
    • W powyższych wiadomościach należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    • Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć:
      • osobiście do jednego z salonów firmowych derbacoffee.pl wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną,
      • przesyłką na adres: Łęczycka 5/2; Bydgoszcz 85-737, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.
    • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na trwałym nośniku, w szczególności na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
    • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    • Naprawy reklamacyjne tych Produktów, których zgodnie z polskim prawem nie można dostarczać wysyłkowo, a zostały zakupione w jednym z salonów firmowych derbacoffee.pl możliwe są tylko po osobistym dostarczeniu Produktu do serwisu lub do jednego salonów firmowych derbacoffee.pl
  • Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
    • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące oferty produktowej, zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 48 690 001 713, mailowego: kontakt.derbacoffee@gmail.com lub osobistego w siedzibie naszej firmy.
    • Godziny pracy Działu Obsługi Klienta | Magazynu:
      Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 16:00.
      Nieczynne w soboty, niedziele i święta.
    • DERBA COFFEE Sp. z o.o.
      ul: Łęczycka 5/2
      85-737 Bydgoszcz
      tel. 690 001 713