Regulamin Sklepu derbacoffee.pl

I. Informacje ogólne

  1. Regulamin poniższy („Regulamin”) reguluje w szczególności zasady składania i realizacji Zamówień na Produkty sprzedawane przez DERBA COFFEE sp. z o.o. Adres siedziby ul. Łęczycka 5/2, 85-737 Bydgoszcz, Polska, KRS 0001145389 ,NIP 554-303-13-61, REGON 540469724 za pośrednictwem sklepu internetowego derbacoffee.pl, który działa pod adresem internetowym: www.derbacoffee.pl („Strona”), dostawy Produktów, odstąpienia od umowy, składania reklamacji.
  2. Kupujący, składając zamówienie za pośrednictwem Strony lub telefonicznie akceptuje niniejszy Regulamin, a w konsekwencji jego warunki stają się dla niego obowiązujące. Regulamin jest dostępny na Stronie.
  3. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
  • BOK – należy przez to rozumieć Biuro Obsługi Klienta umożliwiające bezpośredni kontakt Kupującego ze Sprzedawcą we wszelkich sprawach związanych z realizacją Zamówień:
  1. za pośrednictwem e-mail: kontakt.derbacoffee@gmail.com
  2. telefonicznie pod numerem telefonu: 690 001 713 w godzinach od 9.00 do 16.00,
  3. listownie na następujący adres Sprzedawcy:

DERBA COFFEE Sp. z o.o. ul. Łęczycka 5/2; 85-737 Bydgoszcz, Polska

· Cenie – należy przez to rozumieć cenę Produktu wyrażoną w złotych polskich, uwzględniającą podatek VAT, nie uwzględniającą kosztów dostawy, wskazaną na Stronie w dniu złożenia Zamówienia,

  • Dostawcy – należy przez to rozumieć InPost oraz firmy kurierskie współpracujące ze Sprzedawcą; dostawy odbywają się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  • Kosztach dostawy – rozumie się przez to opłaty za dostawę Produktów do Kupującego, kwoty te są podawane na Stronie podczas dokonywania przez Kupującego Zamówienia,
  • Konsumencie – osobie fizycznej nabywającej Produkty w celu zaspokojenia indywidualnych potrzeb, nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,
  • Produkty – rozumie się przez to towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej na Stronie, a w tym w szczególności kawę oraz akcesoria do parzenia kawy
  • Kupującym – rozumie się przez to osobę składającą zamówienie za pośrednictwem Strony lub telefonicznie w celu zamówienia Produktu, tj. osoby fizyczne, pełnoletnie (ukończone 18 lat) o pełnej zdolności do czynności prawnych, a także osoby prawne lub inne jednostki organizacyjne,
  • Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn.zm),
  • Zamówieniu – zamówienie złożone przez Kupującego na Stronie lub telefonicznie zgodnie z warunkami wskazanym w niniejszym Regulaminie.
  • Subskrypcji – należy rozumieć złożenie zamówienia z wykorzystaniem moduły płatności cyklicznych Przelewy24, oraz PayU, w ramach którego Klient składając zamówienie wskazuje rodzaj kawy oraz częstotliwość z jaką chce ją otrzymywać.

Użyta karta płatnicza zostaje zapisana w systemie transakcyjnym Przelewy24 i będzie wykorzystywana do opłacenia kolejnych wysyłek zgodnie z wybraną przez Klienta opcją. Jednocześnie DERBA COFFEE sp. z o.o. oświadcza, że nie przechowuje żadnych danych związanych z kartą, wszystkie dane są zabezpieczone przez firmę Przelewy24, oraz PayU.

Obsługiwane typy kart płatniczych: Visa, MasterCard.

  1. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, a Kupujący ponosi koszty takiej komunikacji zgodnie z warunkami umów, jakie zawarł z dostawcami mediów.
  2. Do korzystania ze Strony niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu kontaktowego.
  3. Komputer Kupującego musi mieć włączoną opcję obsługi plików typu „cookie” oraz włączoną obsługę JavaScript, aby poprawnie wyświetlać i korzystać ze Strony.
  4. Poprawność działania Strony jest zapewniona w następujących wersjach przeglądarek: Internet Explorer 11, Google Chrome 45, Firefox 42, Safari 9, IOS Safari 9.2, Chrome for Android 49 lub wyższych.
  5. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie oraz zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy następuje w postaci potwierdzenia zamówienia wysłanego na wskazany adres e-mail, stały dostęp do treści Regulaminu, formularzy odstąpienia od umowy oraz reklamacji na Stronie, przesłanie po opłaceniu Zamówienia faktury na wskazany adres e-mail. Treść umowy kształtują też obowiązujące przepisy prawa oraz w przypadkach przewidzianych Regulaminem indywidualne ustalenia Kupującego ze Sprzedawcą. Treści umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Strony są przechowywane przez system informatyczny Strony przez okres co najmniej 1 roku od daty zawarcia każdej z umów. Każdy Kupujący, który dokonał procedury rejestracji, po zalogowaniu, ma dostęp do wszystkich swoich zamówień, a w konsekwencji do umów sprzedaży zawartych za pośrednictwem Strony przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu poprzedzającym.

II.Warunki składania i realizacji Zamówień, zapłata

  1. Kupujący może złożyć Zamówienie na Produkty udostępnione do sprzedaży na Stronie drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony lub telefonicznie za pośrednictwem BOK.
  2. W celu złożenia Zamówienia drogą elektroniczną Kupujący jest zobowiązany do prawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego lub formularza zamówienia oraz potwierdzenia faktu zapoznania się z Regulaminem.
  3. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania się Kupującego na Stronie poprzez podanie loginu i ustalonego hasła.
  4. Regulamin stosuje się odpowiednio w całości również do Zamówień składanych telefonicznie.
  5. Po złożeniu przez Kupującego Zamówienia za pośrednictwem Strony lub telefonicznie Sprzedawca przesyła mu potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji na adres email podany przez Kupującego podczas rejestracji na Stronie, podany na formularzu zamówienia lub podczas rozmowy telefonicznej z BOK.
  6. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Kupującego potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  7. Po zatwierdzeniu przyjęcia przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji Kupujący nie ma możliwości jego zmiany lub anulowania.
  8. Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówienia:

a) jeżeli dane podane w trakcie składania Zamówienia były nieprawidłowe lub nieprawdziwe,

b) złożonego z naruszeniem Regulaminu.

c) wielokrotnego nie odbierania nadawanych przesyłek d) braków środków na karcie lub odmową realizacji płatności otrzymaną z Payu, lub Przelewy24, w przypadku zamówienia subskrypcyjnego.

  1. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza 2000 zł brutto lub wagę 30 kg, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do uzależnienia realizacji Zamówienia od indywidualnej akceptacji Sprzedawcy lub wpłaty przez Kupującego zaliczki.
  2. Dokonywanie zamówień na większą ilość Produktów przez Kupujących nie będących Konsumentami może odbywać za pośrednictwem strony internetowej lub formularza dla firm, udostępnionego na stronie internetowej. W przypadku, gdy Kupujący jest przedsiębiorcą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo własności Produktów do momentu zapłaty Ceny zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  3. Dokonywanie Zamówień za pośrednictwem Strony jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast za pośrednictwem BOK przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00- 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  4. Sprzedawca nie realizuje Zamówień w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się w ramach umowy sprzedaży do dostarczania Produktów bez wad.
  6. W razie wystąpienia braku zamówionego Produktu, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Kupującego przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia, a Kupujący ma prawo wówczas do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź do rezygnacji z Produktu, którego brakuje.
  7. Poprzez zawarcie umowy Kupujący zobowiązuje się do odbioru Produktów i zapłaty oznaczonej na Stronie przez Sprzedawcę Ceny wraz z kosztami dostawy – chyba że dostawa w danym przypadku jest bezpłatna, o czym Kupujący jest informowany każdorazowo przy składaniu zamówienia. Cennik kosztów dostawy wskazany został w punkcie IV, ustęp 5 Regulaminu.
  8. Zobowiązania Kupującego wynikające z umowy sprzedaży, wskazane w szczególności w Regulaminie, utrzymują się do momentu uiszczenia Ceny, kosztów dostawy Produktów oraz usług dodatkowych wskazanych w punkcie III poniżej, o ile zostały naliczone zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  9. Dostępne formy płatności za zamówione Produkty to: a) zapłata gotówką – za pobraniem przy odbiorze Produktów, b) karta płatnicza – opcja dostępna przy składaniu Zamówienia za pośrednictwem strony za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line (Przelewy24) c) przelew on-line – opcja dostępna przy składaniu Zamówienia za pośrednictwem Strony za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line.
  10. Przy wyborze przez Kupującego płatności on-line, Sprzedawca potwierdzi przystąpienie do realizacji zamówienia po otrzymaniu stosownej autoryzacji od podmiotu realizującego płatność Kupującego.
  11. Klient po dokonaniu płatności otrzymuje fakturę wysłaną w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas rejestracji, na formularzu zamówienia lub podczas składania zamówienia telefonicznie.

III. Usługi dodatkowe

  1. Sprzedawca oferuje Kupującemu następujące usługi dodatkowe:
  2. a) usługa dołączenia dedykacji o żądanej przez Kupującego treści do Zamówienia lub wybranych Produktów z zamówienia.
  3. Usługi dodatkowe świadczone są przez Sprzedawcę nieodpłatnie. Jednak aby zostały wykonane kupujący musi wybrać odpowiednią opcję na stronie internetowej oraz przekazać przez stronę internetową treści życzeń.
  4. Dostawa
  5. Sprzedawca dostarcza Produkty na miejsce wskazane przez Kupującego w Zamówieniu, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Standardowo wysyłka Produktu następuje w ciągu 24 godzin od przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji. Wysyłka dokonywana jest od poniedziałku do piątku. Orientacyjny termin wysyłki danego Produktu wskazany jest każdorazowo na Stronie. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek przyczyny uniemożliwiające wysyłkę Zamówionego Produktu BOK skontaktuje się z Kupującym celem ustalenia nowego terminu realizacji Zamówienia.
  7. Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia Produktów do czasu przesłania Kupującemu potwierdzenia przystąpienia do realizacji Zamówienia.
  8. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem InPost lub innej firmy kurierskiej, jak również jest możliwa do paczkomatu InPost wskazanego przez Kupującego. O planowanym terminie dostawy Kupujący zostanie poinformowany odrębnym mailem wysłanym na adres podany przez Kupującego przy składaniu Zamówienia. Wyłącza się wszelką odpowiedzialność Sprzedawcy wobec podmiotów nie będących Konsumentami za wszelkiego rodzaju szkody powstałe na skutek opóźnień lub braków w dostawie.
  9. Koszt dostawy wskazany jest podczas podsumowania zamówienia.
  10. Wydanie przesyłki za pobraniem następuje po uiszczeniu pełnej Ceny.
  11. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu i czy w konsekwencji Produkty nie są nienaruszone oraz do potwierdzenia Dostawcy odbioru Produktów. W razie stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności Produktów na skutek uszkodzenia przesyłki Kupujący powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt kurierowi i ma prawo zwrotu przesyłki, przy czym kurier jest zobowiązany do sporządzenia w takiej sytuacji protokołu zwrotu.
  12. Z chwilą odbioru Produktów przez Kupującego przechodzi na niego ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktów.
  13. Jeżeli przesyłka kurierska nie zostanie odebrana dwukrotnie lub nie zostanie odebrana z paczkomatu, przyjmuje się że umowa została rozwiązana za zgodą stron.
  14. Dostarczenie Produktów niezamówionych przez Kupującego następuje na ryzyko Sprzedawcy i nie rodzi żadnych zobowiązań po stronie Kupującego.
  15. Prawo odstąpienia od umowy
  16. Kupujący, który jest Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia dostawy Produktów, z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest na stronie internetowej. Oświadczenie może być złożone poprzez wysłanie pocztą wraz ze zwracanym Produktem formularza odstąpienia od umowy dostępnego na Stronie. Sprzedawca potwierdzi niezwłocznie po otrzymaniu od Kupującego formularza odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji na Stronie, na formularzu zamówienia lub podczas składania Zamówienia telefonicznie fakt jego otrzymania.
  17. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy, umowę uznaje się za niezawartą, a Produkt powinien zostać zwrócony Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na następujący adres: DERBA COFFEE sp. z o.o. ul. Łęczycka 5/2, 85-737 Bydgoszcz, Polska

3. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktów w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Kupujący.

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu będącemu Konsumentem w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 Ustawy, m.in. w odniesieniu do umowy:
  2. a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  3. b) w której przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia, ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  5. Sprzedawca zwraca Kupującemu należność za odesłany przez Kupującego Produkt w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania z powrotem zwracanego Produktu lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania zwracanego Produktu.
  6. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
  7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupujących podane w trakcie rejestracji na Stronie lub w trakcie składania Zamówienia telefonicznie w celu realizacji umowy na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
  8. Dane osobowe przetwarzane są przez Sprzedawcę jako administratora tych danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
  9. Dane osobowe Kupującego przekazywane są Dostawcy w celu dostarczenia zamówionych Produktów.
  10. Sprzedawca przy rozliczaniu płatności za Zamówienia współpracuje z serwisem www.przelewy24.pl, oraz www.payu.pl,  który spełnia obowiązujące standardy bezpieczeństwa transmisji danych za pośrednictwem protokołu SSL EV.
  11. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupujących podane w trakcie rejestracji na Stronie, na formularzu zamówienia lub w trakcie składania Zamówienia telefonicznie w celu przesyłania korespondencji o charakterze handlowym i reklamowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, tylko i wyłącznie po udzieleniu przez Kupujących odrębnej i wyraźnej zgody na taki cel przetwarzania ich danych.
  12. Kupujący korzystając z kontaktu z BOK wyraża zgodę na nagrywanie rozmów telefonicznych w celu rejestracji jego zgody na przetwarzanie danych osobowych lub przesyłanie faktur drogą elektroniczną, jak również celem oceny i poprawy jakości świadczonych usług.
  13. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia.
  14. Kupujący, korzystając ze Strony, wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
  15. Pliki cookies wykorzystywane są w celu poprawy jakości świadczonych usług, a w tym w szczególności celem dostosowania zawartości witryny internetowej do preferencji Kupującego, rozpoznania urządzenia Kupującego i dostosowania sposobu wyświetlania witryny do tego urządzenia, prowadzenia statystyk na potrzeby wewnętrzne.
  16. Kupujący może w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, szczególnie w celu blokowania tych plików lub informowania o ich stosowaniu. Szczegóły dotyczące możliwości blokowania plików cookies Kupujący znajdzie w ustawieniach przeglądarki internetowej. Zablokowanie plików cookies może wpływać na funkcjonowanie Sklepu i dostępnych w nim funkcji.
  17. Pliki cookies mogą być wykorzystywane przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą w ramach prowadzenia Sklepu i świadczenia usług w nim oferowanych.
  18. Login i hasło są poufnymi danymi zabezpieczającymi profil Kupującego przed nieuprawnioną ingerencją osób trzecich. Kupujący zobowiązuje się do nieudostępniania tych danych osobom postronnym.
  19. Postanowienia końcowe
  20. Sprzedawca ma prawo zmiany Regulaminie w każdym czasie, w szczególności w celu dostosowania jego brzmienia do aktualnego stanu prawnego.
  21. Regulamin w aktualnie obowiązującej wersji dostępny jest na Stronie w dziale Kontakt w zakładce Regulamin.
  22. W przypadku zmiany Regulaminu w trakcie realizacji Zamówienia, stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili złożenia Zamówienia przez Kupującego.

   23. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy oraz innych ustaw prawa polskiego.



Zwroty i reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy – prawo do zwrotu towaru

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez konieczności podawania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od daty wejścia przez Państwa w posiadanie towarów albo – jeżeli umowa sprzedaży dotyczy wielu towarów zamówionych przez Państwa w ramach jednego zamówienia, ale dostarczanych przez nas osobno – termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od dnia, w którym Państwo objęli w posiadanie ostatni z dostarczanych towarów.
W celu wykorzystania prawa do odstąpienia od umowy, prosimy poinformować naszą firmę o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od niniejszej umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. w formie listu wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną – kontakt.derbacoffee@gmail.com)


W celu umożliwienia identyfikacji Państwa zamówienia, podczas wykonywania prawa do odstąpienia prosimy Państwa o podanie imienia i nazwiska osoby, która składała zamówienie, oraz danych kontaktowych (adresu, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej), numeru zamówienia oraz informacji o towarach, co do których życzą sobie Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczające jest wysłanie informacji o wykonaniu prawa do odstąpienia przed upływem okresu na odstąpienie od umowy. Pamiętaj, jeśli nabyłeś produkt w ramach umowy związanej bezpośrednio z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową, nie będziesz mógł odstąpić od umowy w ciągu 14 dni – nie masz wówczas statusu konsumenta.

Skutki odstąpienia od umowy

Jeżeli odstąpią Państwo od umowy, zwrócimy Państwu wszelkie otrzymane przez nas od Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wyboru przez Państwa rodzaju dostawy innego niż najtańszy rodzaj standardowej dostawy oferowany przez naszą firmę), nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Dokonamy takiego zwrotu z wykorzystaniem tej samej formy płatności, jaka została wykorzystana przy transakcji pierwotnej, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę płatności; nie zostaną Państwo obciążeni jakimikolwiek opłatami wynikającymi z takiego zwrotu. Mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem zapłaconych kwot do czasu powrotnego otrzymania przez nas towarów.

Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym może zostać zwrócony wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dotyczy to także zamówień z odbiorem stacjonarny.

Zobowiązani będą Państwo odesłać towary na adres podany poniżej:

DERBA COFFEE sp. z o.o.
Łęczycka 5/2
85-737 Bydgoszcz

tel. 690 001 713

nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin ten będzie zachowany, jeżeli nadadzą Państwo towary przed upływem czternastodniowego (14 dni) okresu.

Będą Państwo zobowiązani do pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu towarów.
Ponoszą Państwo również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania towarów.

 

Reklamacja:  
Czas na reklamację wynosi 2 lata.
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Reklamacje z tytułu rękojmi:

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

2. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z biurem derbacoffee.pl

3. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.derbacoffee@gmail.com lub pisemnie na adres:  

DERBA COFFEE Sp. z o.o.
Łęczycka 5/2
85-737 Bydgoszcz

4. W powyższych wiadomościach należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

5. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć:
-osobiście do jednego z salonów firmowych derbacoffee.pl wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną,
-przesyłką na adres: Łęczycka 5/2; Bydgoszcz 85-737, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na trwałym nośniku, w szczególności na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

8. Naprawy reklamacyjne tych Produktów, których zgodnie z polskim prawem nie można dostarczać wysyłkowo, a zostały zakupione w jednym z salonów firmowych derbacoffee.pl możliwe są tylko po osobistym dostarczeniu Produktu do serwisu lub do jednego salonów firmowych derbacoffee.pl

 

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące oferty produktowej, zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 48 690 001 713, mailowego: kontakt.derbacoffee@gmail.com lub osobistego w siedzibie naszej firmy.

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta | Magazynu:
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 16:00.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.

DERBA COFFEE Sp. z o.o.
Łęczycka 5/2
85-737 Bydgoszcz
tel. 690 001 713